+ FLLWABOUTCBOXCREDSTWITTERBLOG
Cik Buaya 1st Giveaway : Choose Your Prize
hi and assalamualaikum! yeayy harini join giveaway lagi. harap harap kali ni ada luck, amin ya rabbal alamin~ kay so harini seperti biasa, join Cik Buaya 1st Giveaway : Choose Your Prize punya pulak. Uh-oh prizeee dia takyah cakap ahh. terbaik ohh. okay membebel banyak plak, so ni banner:


terms and conditions dia korang baca sendiri lah okay. ni pulak senarai hadiah:
  • Lomo Camera with film worth RM50++
  • Miss Rose Make Up Pallete worth RM50++
  • Topup bernilai RM50
  • Wang Tunai berjumlah RM50
tag's victim:
hebakk kan hadiah dia? okay, kalau ada rezeki aku menang, aku nak wang tunai lima ploh hengget tu. dengan duit tu bolehla aku tambah sikit dgn duit aku untuk nak beli buku Dare To Dream : Life As One Direction. dari dulu kot aku nak buku tu memandangkan aku ni kipas-susah-mati 1Direction tapi masalahnya aku sayang duit lol ~.~ Ya Allah, harap harap aku menang giveaway ni dan menang RM50! Amin Ya Rabbal Alamin. okay nak join klik sini. bye assalamualaikum x

Labels:

POSTED BY LyllΛzhar II ON Saturday 7 July 2012 0 derp[s] TOP
past | all rights reserved desiree 2012 | future