+ FLLWABOUTCBOXCREDSTWITTERBLOG
AimanAziz's Giveaway 2012

Cara-cara untuk menyertai :
  • buat satu entry yang bertajuk AimanAziz's Giveaway 2012
  • tempek banner dan gamkan dengan gam gajah dalam entry lu.
  • komen tentang blog aimanaziz.my *gua nak komen yang membina ek
  • tag member blogger anda dan make sure dorang tahu tentang giveaway ni okay.
  • copy ayat ini dan pastekan pada last entry anda "Giveaway ini Ditaja oleh Ahmooyy Chantekk , Mk Syahir , Cadar Murah , Izumi Shop , Mizzs Ninie , Eqbal Zack ,  Greennpanda Craft , Izzah Ismail , Hosting Rajawali dan Dianjurkan oleh Aiman Aziz"
  • last skali, pastekan entry link korang kat komen blog aimanaziz ni ek. sekali je takyah banyak banyak.
Hadiah yang ohsemzz :
Pemilihan Pemenang :
DUE DATE - 01.SEPTEMBER.2012
TAGS - I II III IV

Okay, firstly gua nak mintak maap le dekat lu kalau kritikan gua ni berbekas dalam hati lu sampai terobek hati lu tu. heheh padahal belum kritik lagi ni. okeh, blog lu simple tapi okaylah simple drpd blog yang crowded gila nak mampusssss tu kan. hehe pastu lu punya sidebar tak berapa best lah bro. tak berapa best okay bukan tak best. i mean eh main i i pulaks, maksud gua macam lu punya sidebar tu macam simple sangat. letaklah widget follower tu kat situ ke..ataupun letak gambar lu ke kat sidebar..barulah orang tau sape pemilik blog aimanaziz.my ni..hensem ke tidak..heheh takdelah gua gurau jep. ye lah bloggers tahu blog je, tuannye bloggers entah kenal entah tak kan..so kalau ada seketul gambar lu kat sidebar tu dengan sikit biodata kira senanglah orang nak kenal lu..hehe nak jugak tengok rupa aimanaziz ni haha merepek pulak gua. k pastu header..header lawalah, gambar tu lukis sendiri ke? hehe lawa lawa :p pastu gua suka lu punya slogan "Sengal itu seronok" haha sengal jugak eh gua tengok lu ni. tengok gaya lu tulis blog pon gua tau lu tu sengal. haha.

eh sorry ber lu-gua pulak. aduh. malas nak tukar :p

 "Giveaway ini Ditaja oleh Ahmooyy Chantekk , Mk Syahir , Cadar Murah , Izumi Shop , Mizzs Ninie , Eqbal Zack ,  Greennpanda Craft , Izzah Ismail , Hosting Rajawali dan Dianjurkan oleh Aiman Aziz"

Labels: , ,

POSTED BY LyllΛzhar II ON Friday 28 September 2012 0 derp[s] TOP
past | all rights reserved desiree 2012 | future