+ FLLWABOUTCBOXCREDSTWITTERBLOG
Saya join GA 2012 Nurul Yui

DUE DATE - 23 NOVEMBER 2012
WINNER ANNOUNCEMENT - 01 DECEMBER 2012 / 30 NOVEMBER 2012
TAGS - I II III IV


Syarat-syarat yang wajib dipatuhi :-

  • buat entry tentang GA ini dengan tajuk "Saya join GA 2012 Nurul Yui"
  • tempek banner di atas dalam entry dan linkkan ke entry ini.
  • boleh gunakan blog official atau blog giveaway.
  • tinggalkan link entry tersebut diruangan komen entry ini.
  • lengkapkan ayat ini dalam entry anda - Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana.... *lebih 10 patah perkataan.
Hadiah-hadiahnya :-
Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana hadiahnya sangat menarik dan saya ingin mengisi masa lapang sempena cuti sekolah ini dengan join semua giveaway yang ada. 

wish me luck gais. hope ada rezeki, Amin~ nak wang tunai tuuuu ^^^^^ ok lah bye assalamualaikum. 

Labels: ,

POSTED BY LyllΛzhar II ON Thursday 8 November 2012 1 derp[s] TOP
past | all rights reserved desiree 2012 | future