+ FLLWABOUTCBOXCREDSTWITTERBLOG
Segmen : Aku Blogger Bertuah by Izzah Ismail


DUE DATE - 17 NOVEMBER 2012
TAGS - I II III IV

Kenapa aku suka berblogging?
- first of all, aku suka berblogging sebab..senang dapat hadiah free! hahaha right? bila blogging, kita akan join giveaway, segmen n contest. then kalau ada rezeki, menang lah kan? haa tulah yang aku paaaalinggg suka blogging. mcm sekarang ni, aku join segmen Izzah Ismail, mana tahu ada rezeki kan? menang hadiah menarik. hahaha. hmm second, aku suka blogging sebab blog ni tempat kita luahkan perasaan suka, duka, sedih n so on. kira macam public diary lah kiranya. third, aku suka blogging sebab aku suka tweak code + edit blog! haha. do visits my official blog meh. haa tu semua hasil titik peluh akulah mengedit sesorang! haha. then tweak code plak, kalau aku jumpa code kat blog tutorial I, then jumpa code kat blog tutorial II, aku akan combined and tweak jadi lebih okay! haa kira bestlah kan? 

wish me luck gais. hope ada rezeki, Amin~ hadiah sangat sangat sangat best! ada wang tunai dan macam macam lagi weyh! haha. ok lah bai assalamualaikum xx


Labels: ,

POSTED BY LyllΛzhar II ON Tuesday 13 November 2012 0 derp[s] TOP
past | all rights reserved desiree 2012 | future