+ FLLWABOUTCBOXCREDSTWITTERBLOG
Giveaway NewYear 2013 JiwarOsak

DUE DATE - 01 FEB 2013
TAGS - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Syarat - syarat penyertaan :-
  • Buat satu entry, dengan tajuk "Giveaway New Year 2013 JiwarOsak".
  • Tempek banner entry dan backlinkkan ke entry/blog ini.
  • Copy + paste URL/LINK sponsor dalam entry anda.
  • Follow + Like sponsor.
  • Tag 3 orang member blogger.
Pemenang dipilih berdasarkan :-
  • Entry terbaik.
  • Entry kreatif.
  • Entry ter-senget.
  • Random.
Senarai sponsors yang maha ohsomm :-

---------------------------------------------------


Entry versi pantun;

Main badminton dengan kakak,
 Main asyik kalah je pun,
Giveaway NewYear 2013 JiwarOsak,
 Hanya dengan 5 step je dah boleh join!

Syaratnya sangatlah mudah, senang saja,
 Tempek banner, follow dan like sponsor,
Jangan lupa copy + paste & backlink senarai penaja,
 Tanda terima kasih kerana sudi sponsor!

Nak join? Ikutlah step ini,
 First sekali buatlah entry,
Lepastu jangan lupa tempek banner sekali,
 Lastly, comment link entry.

Entry terbaik, kreatif dan tersenget yang dicari,
 Hadiah awesome berupa wang, topup & pendrive menanti,
Oh, banyak lagi hadiah lain untuk dimenangi,
 Ada domain, baju, tudung, shawl, mug, gelang untuk direbuti!

29 orang sponsor yang baik hati,
 Sudi nak bagi hadiah free free lagi,
Lagi lagi sponsor yang bagi cash money,
 Hehe mata duitan betul aku ni!

Banyak hadiah yang menarik untuk dimenangi,
 Ada lebih 20 hadiah sedia menanti,
Yang pasti kenalah jujur bila join giveaway ini,
 Baru murah rezeki nanti.

Follow blog dan like sponsors adalah antara syaratnya,
 Jangan lupa tekan semua link yang ada,
Nak join? Senang jer,
 Klik banner.

Penat menaip guna jejari,
 Jejari jejariku yang comel lagi runcing ini,
Due datenya 01 Februari,
 Harap harap adalah rezeki nanti.

Dua tiga kucing berlari,
 Pantun dah nak habis dah ni,
Moga moga ada rezeki,
 Bagilah saya menang ye, Abg Feroz yang baik hati? :p

Entry versi gambar/doodle/blabla;
P/s; klik gambar untuk tumbesaran yang sihat.





Nampak sangat conversation merepek. Ngaaaaa~
Okay, last pantun. 


wish me luck. harap harap menang hihi. pstt; nak wang tunai! hihi okay meh aku bagitahu kalau aku menang duit rm50, aku nak buat apa. okay, aku nak beli kasut 1D ni. klik sini untuk gambar. lawa kan? yessss, boleh beli dari Philipines, tukar duit kat sini around RM52 something. yes aku nak beli sangat sangat kasut ni sebab kat Malaysia aku TAK PERNAH jumpa kasut 1Direction. Kasut ni brand Toms, macam Converse jugak tapi ni un-official/not original Toms punya la. Kira macam cetak rompak kot? Hahaha. Yes, aku nak beli sangat sangat sangat sangat kasut tu sebagai hadiah hari jadi untuk diri sendiri yang dah lama berlalu, 06 Januari yang lalu. Fuuu tuanya aku. Hihi. okbai assalamualaikum x

Labels: , ,

POSTED BY LyllΛzhar II ON Sunday 20 January 2013 1 derp[s] TOP
past | all rights reserved desiree 2012 | future