+ FLLWABOUTCBOXCREDSTWITTERBLOG
1st Giveaway by Fatin & Fatini
ahh, i love you so damn much, Liam.

kalau lah aku dapat kawin dengan Liam, pewitt..
ahh sudah, mulalah aku nak berangan kat sini. nanti korang jeles plak, susah aku nanti. hehe xp

hehe. yeay akhirnya..aku dapat jugak album Up All Night dengan album One Thing. lama jugak ahhh aku tunggu. hmm, lari tajuk pulak. eceh, janganlah jealous. hehe :p okaylah, aku nak join 1st Giveaway by Fatin & Fatini. lama jugak ah aku menyepikan diri dari join ga sebab asyik menang je nanti kesian plak kat org lain, semua hadiah aku bolot. ceh perasan la kau. tapi apsal tah tetibe hati aku terbukak pulak nak join. eh hadiah dia ohsem babe! *angkat ibu jari* ceh ayat, puih puih. hehehe. okay so ni banner giveaway:


Da rulezz:
  • kalau korang rasa korang ni orang Malaysia dan bukan orang Bangladesh atau Pakistan atau yang seumpamanya, join lee.
  • own's a blog and hv facebook account.
  • follow blog Fatini & Fatin, kalau tak...ngap! xp
  • like fanpage Fatini & Fatin. like je bukan mintak cekelat punggg.
  • klik sini sekiranya nak tambah hadiah. erk?
Steps to joining this giveaway:
  • buat entry bertajuk "1st Giveaway by Fatini & Fatin"
  • tempek banner guna gam cap gorila dan jangan lupa linkkan ke entry ni.
  • tag 2 orang mamalia eh silap..tag 2 orang member blogger dan make sure dorang tahu.
  • tempek link entry kat comment box, jangan ngengada nak hanta kat cbox atau kat mana pun sebab tak akan dilayan.
  • letak le banner di bawah di sidebar anda.
Da awesome prizah:
  • mini pendrive + bloglist for 3 months *top refferal
  • usb + bloglist for 3 months *top referral
  • teddy bear x2 winners *top referral
  • novel x2 winners
  • shawl x2 winners
  • tudung ikan bawal..hehe jkjk. tudung bawal x2 winners
  • t-shirt x1 winners
  • jersey harimau malaya x1 winners
  • frame gambar x2 winners
  • topup RM5 x1 winners
  • perfume x1 winners
  • cute pencil holder x1 winners
  • keychain x5 winners
  • brooch x3 winners
  • header x5 winners *consolation
  • cursor x10 winners *consolation
Da tag victim's:
-padan muka korang :p

nota hidung: hadiah akan diupdate dr semasa ke semasa. sila follow blog Fatini & Fatin untuk tau perkembangan dan berita terkini giveaway ni and promote promote and keep promot-ing this giveaway! AAAHUUUU! winners will be selected through random and top referral. sila jujur dengan diri anda and kalau anda anda ni semua tak jujur tak boleh menang :p and lastly, entry yang paling mencuit hati akan dapat hadiah misteri nusantara drpd Fatini & Fatin. trimas!

ehem ehem. i wish i can win the novel or the harimau malaya jersey. please please please pray for me. please okay? cakap AMIN sekarang! hehe okaylah stay awesome bye x


Labels:

POSTED BY LyllΛzhar II ON Tuesday 31 July 2012 2 derp[s] TOP
past | all rights reserved desiree 2012 | future